De Proloog

1 september 2017 - Leeuwarden, Nederland

Mata Hari Mystery Tour

Voor diegene die nog niet doodgegooid zijn met de details van onze roadtrip, even een korte uitleg. Wij (Peter en Stefan Rumen) gaan in september een kleine drie weken op reis met onze Volvo P1800S, een klassieke auto uit 1968.

Team Peter & Stefan Rumen

Deze reis doen we echter niet alleen. Samen met 42 andere klassieke auto’s doen wij mee aan de Mata Hari Mystery Tour. Deze 4500 km lange rit voert ons langs de steden waar de beroemde spionne Mata Hari heeft opgetreden.

Route kaart Mata Hari reis

Proloog

Officieel begint de Tour pas vandaag, op 2 september, maar als leuk extraatje hebben wij de dag ervoor meegedaan aan de Elfsteden Tocht. Deze toer rit van 200 km, georganiseerd door de Volvo Klassieker Vereniging, heeft ons meegenomen langs de route van de befaamde schaatswedstrijd.

Lekker ontbijt in het WTC Hotel De bij iedereen bekende 11 Stedenhal Start Elf Steden Tocht Stempelpost achter in de kofferbak van een Amazon Een mooie laan in Friesland Laaksum Stoer vooruit kijken aan de oever van het IJsselmeer Met z'n allen aan de kibbeling......lekker joh!

Vergezeld van prachtig weer was dit een perfecte voorbereiding voor de rit waar we vandaag mee zijn begonnen. Kibbeling, vergezichten over het IJsselmeer en knusse dorpen die zich steden mogen noemen: een goede kennismaking met de noordelijke provincie.

Ben je benieuwd naar de avonturen van de Rumen boys de komende weken? Schrijf je dan in om van de updates op de hoogte gehouden te worden.

1. Frans Rumen:
    2 september 2017
    Nou boys veel veilige kilometers en hou hèm tussen de lijnen
  2. Hans Rumen:
    Hou het veilig, succes
  3. Paul Rumen:
    2 september 2017
    Hoi Peter en Stefan, veel veilige kilometers.
    Zijn er nu ook teams bij die gereden hebben naar de Noordkaap?
  4. Iris deckers:
    3 september 2017
    Fijn dat jullie deze reis zonder problemen van start zijn gegaan.
    Houden zo. Een gezellige en veilige reis toegewenst.
  5. Willemien:
    4 september 2017
    Goede reis gewenst! Ik lees graag mee. Mijn ouders doen ook mee aan de mata hari tour!